Artikler

Bureaunyt

Det sner i Tivoli fra den 31. januar    

Det vakte national såvel som international opsigt, da Tivoli tilbage i 2018 første gang inviterede gæsterne indenfor til en ny vintersæson i februar måned. Blandingen af sne-scenografier og vinteraktiviteter var så populære, at sæsonen nu fortsættes. Der er udsigt til nye lysscenografier, legeaktiviteter og med ABBA musicalen Mamma Mia i Koncertsalen er der noget for enhver smag. Den nye rutsjebane Mælkevejen farer med lysende røgsøjler gennem mørket og indgår med de øvrige kørende forlystelser i vinterprogrammet.

29. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Dansk Eco-Startup indsamler 500.000kr i KickStarter crowdfunding på bare 6 timer

LastObject eliminerer engangsbrug globalt. Den danske Eco-Startup lancerer deres andet produkt LastTissue.

29. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Brandhouse indgår samarbejde med Børnecancerfonden

Børnecancerfonden har indgået et nyt samarbejde med Brandhouse, som skal styrke Børnecancerfondens brand og få flere til at donere til børn med kræft.

28. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Amerikansk prestigefyldt hæderspris til Tivoli Hjørnet

Selv om det nu er tre år siden, at Tivoli Hjørnet med hotel, forretninger og Food Hall stod færdig fortsætter byggeriet med at få tildelt internationale priser.

27. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Mere Creative ZOO i København

Det århusianske brandingbureau Creative ZOO øger sin tilstedeværelse i København med en fast base på Vesterbro. Baggrunden er støt kundetilvækst.

27. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Bureau vil fostre næste generation af B2B-brands

Bureau vil forløse B2B-markedets enorme potentiale. Nu hjælper de Nordjysk tech-komet med at vende den negative udvikling i den globale byggebranche.

23. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Cadesign form ruster sig med opkøb – vil fordoble omsætning på tre år

Cadesign form vokser med opkøb af Illusion Media. Investeringen skal være med til at sikre målet om en omsætning på 125 mio. kr. i 2022.

23. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Et kig på influenceres magt

YouTubere, instagrammere og bloggere har gjort deres indtog i mediebilledet, og det handler om meget mere end reklame. Et nyt projekt på Mediernes Forsknings- og Innovationscenter skal derfor afdække, hvordan influencerne påvirker både mediebrugerne og -branchen.

22. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

BRIGHT: Nyt dansk forum samler kreative erhverv og investorer

Første udgave af BRIGHT, et forum der forløber over to dage i Bella Center d. 29. og 30. juni 2020, samler meningsdannere, virksomheder og investorer fra de kreative erhverv fra hele verden. På talerlisten er blandt andet Flemming Viktor Andersen, grundlægger af e3light og ledende næstformand for EU-Kommissionen, danske Margrethe Vestager.

16. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Hungry.dk ansætter tidligere TV-vært i stort content sats på underholdningskanal på Youtube

Tidligere vært på programmet Bag om Live fra Bremen og DR3 programmet Menneskeforsøg, komikeren Daniel Hoff, bliver ny frontfigur på take away portalen Hungry.dks store sats på underholdnings-TV på Youtube. Ansættelsen af Daniel Hoff, der med karakterer som Jyden, Hoffe og Kaptajn Colat følges af over 200.000 danskere på Facebook, Instagram og YouTube, gælder i første omgang for et år, hvor ambitionen er nye 10.000 følgere.

15. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Alpha Solutions overtager Cabana

Det internationale udviklingshus Alpha Solutions A/S har overtaget aktiemajoriteten i det digitale bureau Cabana A/S. De fortsætter som én samlet enhed under Alpha Solutions’ brand.

15. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Nordlid vinder digitalt udbud fra Danske Lotteri Spil

Nordlid har lige før årsskiftet indgået en ny kontrakt Danske Lotteri Spil (DLO). Kontrakten, der løber i 4 år og har en værdi på et tocifret millionbeløb, dækker alle digitale ydelser på tværs af alle DLO’s brands, bl.a. Lotto, Eurojackpot, Vikinglotto og det nye spil ’Alt eller Intet’. 

15. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Viegand Maagøe lancerer ny brandidentitet

Viegand Maagøe lancerer nyt logo og website, der skal afspejle deres position og fastholde brandets værdier.

14. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Danskerne er vilde med “grimme” grøntsager og har nu reddet over 370 tons fra madspildsdøden

Over 370 tons ”grimme” grøntsager er blevet reddet hen over de sidste to år. En Epinion undersøgelse viser, at over halvdelen af danskerne vil foretrække at købe et fødevareprodukt, som viser, at produktet bidrager til mindre madspild.

13. januar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Kreativitet skaber vækst: Ipsos opruster med Creative Excellence

Det forpligter at blive vurderet som verdens mest innovative analysebureau for tredje gang i 2019. Derfor er vi stolte over at åbne endnu et forretningsområde i Danmark: Creative Excellence, hvor vi hjælper kunderne med at optimere deres kreative arbejde og teste reklamer, så deres investering slår igennem på bundlinjen. Det nye forretningsområde styrker os i vores globale løfte til kunderne: Be sure!

10. januar 2020
0 kommentarer

Nyhedsbrev

Få din daglige brief direkte til din mailbox

Tilmeld
En del af Creative Club