Bureaunyt: Håndværkerkor sang for fodboldherrerne

Læs også: Twenty bag global kampagne om fokus på kvinders udseende. Lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne. Sirup bliver rebranded. Dansk bureau bag konsulenthus’ kampagnepremiere. Kunden siger farvel. Bureau laver skilsmissefilm. Amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau

Håndværkerkor sang for fodboldherrerne
DBU-sponsoren Stark tager ikke med herrelandsholdet til fodbold-VM i Qatar, men derfor kan man godt synge holdet afsted. De fik hjælp af 120 håndværkere – og bureauet.

Læs artiklen

 

Twenty bag global kampagne om fokus på kvinders udseende
Kampagne fra det danske brand, Nilens Jord, opfordrer til at overveje det absurde i at dømme kvinder ud fra udseende frem for deres bedrifter. Holy Ravioli står bag filmene. Se dem her.

Læs artiklen

 

Lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne
Det lille bureau, der har tidligere managing director fra Carat i spidsen, står bag ny kampagne med håndboldstjernen Rasmus Lauge i front for et dansk lydbrand. Se reklamefilmene her.

Læs artiklen

 

Sirup bliver rebranded
BtB-brandet The Syrup Co. skifter strategisk platform, visuel identitet samt navn – til Bite. ”Everland fandt frem til vores essens,” siger Bite-direktør om rebrandingen.

Læs artiklen 

 

Dansk bureau bag konsulenthus’ kampagnepremiere
ECIT er på under 10 år vokset fra en lille gruppe til over 2300 medarbejdere. Og konsulenthuset er blevet børsnoteret i Norge. Nu følger en dansk-skabt kampagne til Norden.

Læs artiklen 

 

Kunden siger farvel. Bureau laver skilsmissefilm
Premier Is var kunde hos TBWA\Connected – ”var”, fordi samarbejdet er forbi. Nu markerer bureauet tiden, der gik, med en film.

Læs artiklen

 

Amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau
Moji Sushi vil i stigende grad gerne henvende sig til et yngre, kvindeligt publikum. Det blev bl.a. markeret ved et NASCAR-løb – med et dansk design.

Læs artiklen