To bureauer vinder budget til 95 millioner
Øresundsbron vil – i overført betydning – bygge bro over sundet og har valgt to danske bureauer til opgaven. De to bureauer deler i øvrigt adresse.
Usædvanligt hop: The Unicorn går fra 7 til 126 medarbejdere
Step køber The Unicorn, og den kreative profil hos det lille bureau med 7 medarbejdere er så stærk, at det store bureau med 120 medarbejdere skifter navn.
Jysk bureau får sin første partner
Superego i Horsens og Holstebro udvider nu ejerkredsen fra de to stiftere til at omfatte en af medarbejderne.
Efter 20 år hos Mediacom: Nuuday vælger nyt bureau
Koncernen, der omfatter bl.a. YouSee, Telmore og, Hiper, har valgt Hearts & Science som ny mediabureaupartner.
Danske reklametalenter er med på Vimeo-listen over Årets Bedste
Vimeo er klar med deres ‘Best of the year 2022’, og der er dansk brand, kreativitet og håndværk at finde i kategorien Best branded videos. Bacon har produceret.
Nørgård Mikkelsen går fra 10 til 11 partnere
Bureauet udvidede sidst med to nye partnere for nøjagtig to år siden. Nu udvider man igen partnerkredsen. Denne gang med den kreative direktør.
S360 åbner kontor i Amsterdam
Med kontorer i Danmark, Norge, Sverige og Finland, åbner s360 nu sit første kontor uden for Norden. Ambitionen er at blive et førende europæisk digitalt konsulenthus.
Svensk bureau åbner dansk hub
Forsman & Bodenfors, der er solidt placering i den kreative topklasse, lancerer F&B Fame i København. Ydelsen er imidlertid ikke kreativitet, men ‘inhouse medieorkestrering’.