Vertica A/S

Kunde

TRESS

Branche

Underholdning og fritid

Nøgleord

Webshop, e-handel, B2B, B2C, salgsværktøj, målgrupper, digitalt, platform, design

Beskrivelse

TRESS sælger sports- og aktivitetsudstyr og skulle relancere sin nordiske webshop. Webshoppen skulle være både B2B og B2C og samtidig bruges af TRESS’ kørende sælgere.
Vertica har bygget TRESS’ nye webshop op omkring EPIserver CMS og EPIServer Commerce i tæt samspil med Elasticsearch og EPIserver Search. Der er tæt integration til Navision, som holder styr på kunder og ordrer. Websitet eksponerer tre produktkataloger på over 5.000 varer målrettet til Danmark, Norge og Sverige.
Vertica har brugt TRESS’ stærke fokus på salg som en ledetråd i udviklingen af sitet, der har kort vej til køb af varer, og hvor kunders blokering i form af spørgsmål og brugermæssige forhindringer er afhjulpet.

Resultater

Websitet er lynhurtigt, kurvstørrelsen i Danmark er fordoblet, og i en af de store omsætningsmåneder, august, skabte shoppen øget omsætning på 23 % i Skandinavien. “Som webshopmanager føler jeg mig effektiv og kreativ, fordi administrationen er så let at bruge. Når jeg så kan se en omsætningsstigning på 23%, er det svært ikke at være godt tilfreds”, siger Jimmy Seberg, webshopmanager i TRESS.

Links

Case om TRESS
TRESS' nye webshop

Se mere