Grønbech

Kunde

Murermester Tim Nielsen

Nøgleord

PR, B2C, B2B, social media, SoMe, Facebook, presse

Beskrivelse

Grønbechs tofoldige PR-aktivitet satte med 20 presseomtaler i fag- og lokalmedier fuld fokus på Murermester Tim Nielsen. Tim ønskede synlighed og omtale om firmaets flotte nominering og efterfølgende modtagelse af prisen som Årets Murer ved Årets Håndværker 2017 prisuddelingen i Cirkusbygningen. Opgaven bestod af en presseaktivitet med tilhørende LinkedIn-aktivitet forud for prisuddelingen, hvor ejerleder Tim Nielsen fik mulighed for at fortælle om murerfirmaets gode resultater med at fokusere på gode kundeoplevelser og -anmeldelser

Resultater

Den første PR-historie blev trykt i tre relevante lokalmedier og et fagmedie. Derudover blev historien bragt i syv webmedier. Efter prisoverrækkelsen udsendte Grønbech en kort opfølgende pressemeddelelse, der i den efterfølgende uge sikrede murerfirmaet endnu ni omtaler – heriblandt en forsidehistorie i en større lokalavis. Samtlige relevante lokalmedier bragte en historie om murervirksomheden,

Team

Signe K. SteffensenSusanne Lindø

Links

Murermester Tim Nielsen
Årets håndværker 2017
Grønbech ApS

Se mere