Brandhouse

Kunde

Brdr. Dahl

Branche

Detailkæder

Nøgleord

Reklame, Visuel identitet, Position, Kvalitet, Kampagnesite

Beskrivelse

Udfordring: Brødrene Dahl havde brug for at redefinere sig selv i markedet. De havde brug for en ny brand platform og visuel identitet, som styrker Brødrene Dahls position som markedsleder.
Løsning: Ved brug af Brand Stairway® metodikken faciliterede Brandhouse en proces, der resulterede i en ny brand-strategi, en definition af Brødrene Dahls brand-platform og en ny visuel identitet, der positionerer Brødrene Dahl som den mest ambitiøse samarbejdspartner på de markeder virksomheden opererer på. Brand-identiteten er suppleret af et visuelle udtryk, der er let, moderne og præget af Brødrene Dahls karakteristiske blå farver. Det har et seriøst præg, idet Brødrene Dahl skal udtrykke kontrol og kvalitet.

Resultater

Resultat: Vi leverede en brand identitet, som Brødrene Dahl tog til sig fra dag ét. "Ambitiøs Partner" blev til et internt mantra for alt, hvad de gør. En visuel identitet og nye kampagneløsninger, hjalp fra starten deres vvs-kunder med at udvikle deres forretning.

Links

Læs mere her:

Se mere