Juhlsen A/S

Kunde

Small Danish Hotels

Branche

Foreninger og organisationer

Nøgleord

julekalender, lead scoring, leadgenerering, spil, online

Beskrivelse

Udfordring: Ønske om interessebaseret lead scoring i gamification-løsning.
Løsning: Julegavejagt.
Gameplay:
1. Se, hvor mange dage, du evt. mangler at spille og start derefter, hvor du slap sidst.
2. Vælg dine præferencer for hotelophold. Vælg ved at klikke på et specifikt hotel.
3. Vælg dine præferencer for dagens oplevelse ved hotellet. Vælg ved at klikke på en specifik oplevelse, der findes i ved det valgte hotel.
4. Når du klikker, havner du på en side på Small Danish Hotels’ hjemmeside, hvor dagens julegave svæver rundt et sted på siden. Når den er fundet, klikker du på den.
5. Du kommer tilbage til spillet, hvor du får at vide, hvad der var inde i gaven.
6. Efter spillet, får du vist en række promotionsider for Small Danish Hotels’ med links til smalldanishhotels.dk.

Resultater

Alle valg foretaget af deltagerne blev brugt til lead scoring. Kalenderen var planlagt ud fra en lead scorings-model, hvor alle deltagere ville blive udsat for de samme kategorivalg gennem kampagneperioden.Resultaterne fra lead scoringen gjorde, at man siden januar har kunnet arbejde med en række værdifulde interessebaserede segmenter og derved øget personalisering i den løbende lead nurturing.

Links

Fuld case
Small Danish Hotels
Om Juhlsen

Se mere