Adapt

Kunde

Sygesikringen "danmark"

Branche

Finans

Nøgleord

Web-design, Grafisk design, strategi, informationsarkitektur, eye tracking, branding, online identitet,

Beskrivelse

Sygeforsikringen “danmark” er en medlemsejet forening, med over 2,4 mio. medlemmer. Adapt gik sammen med dem, for at skabe et fuldstændigt rework af deres website, der skulle sikre, at de forbliver en menneskelig organisation, i en stadigt mere digitaliseret verden. Vi fik skabt et website fra et brugerfokuseret perspektiv, men hvor Sygeforsikringen “danmark”s værdier – hjælpsomme, uformelle, ukomplicerede, kompetente og menneskelige – også kom mere i spil både i indholdet, designet, og brugerrejsen. Det er et website der kommunikerer et komplekst budskab på en simpel måde, mens det samtidig reflekterer Sygeforsikringen “danmark”s kerneværdier og brand.

Resultater

Adapt har foretaget eye tracking tests, som hurtigt og effektivt gav viden om, hvorvidt det er menuen, strukturen, billederne eller boxen på deres website, som tiltrak medlemmernes opmærksomhed. Det giver både Sygesikringen "danmark" og Adapt nogle målbare succeskriterier, så vi både nu og i fremtiden kan måle, om designet lever op til både "danmarks" og medlemmernes forventninger.

Team

Sidsel Vitger Victor Pedersen Nanna Gelineck

Links

Kundecase: Sygesikringen "danmark"
Sygeforsikring "danmark"s website

Se mere