Adapt

Kunde

SPORTMASTER

Branche

Tøj, sko og andet tilbehør

Nøgleord

Digital strategi, Web-design, Web udvikling, Drupal, Responsive design, E-handel, webshop, Ecommerce, Drupal Ecommerce, UX Design, Conversion Optimization,

Beskrivelse

Adapts samarbejde med SPORTMASTER startede tilbage i 2013 med målet om at lave den bedste webshop i landet, samt gennemgå en komplet omnichannel transition. For at kunne give en strømlinet fantastisk kundeoplevelse på tværs af alle touchpoints, er både det nye SPORTMASTER website og Instore Koncept er udviklet som et led i deres Omnichannel strategi. For at opnå det, lavede vi et design, der kunne bruges på tværs af platforme. Samtidig udviklede vi de forskellige platforme til at kunne performe stabilt, selv under stort pres. Vi lavede designet som en samlet enhed, der giver brugerne følelsen af, at man tap’er ind i ét univers. På den måde præsenteres ét SPORTMASTER på tværs af alle platforme.

Resultater

SPORTMASTER vandt kategorien Omni-Channel til E-handelsprisen 2015. De har opnået en: 10.000% øget omsætning med ny webshop, 376% øget konverteringsrate, 10x stigning i nye klubmedlemmer. I år satte de nye rekoder for antallet af besøgende til Black Friday 2018. Der var 270 % flere brugere sammenholdt med sidste år. Salget for hele Black Friday perioden blev øget med 41%.

Team

Sidsel Vitger Tommy Davis Victor Pedersen Frank Hansen Lasse Ovedal Nørgaard Louise Kümmel Lars Stadel Linnet

Links

SPORTMASTERs kundecase
SPORTMASTER Case video
SPORTMASTERs website

Se mere